Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspijn in voorhoofdholte na cokegebruik

pijn in voorhoofdholte na cokegebruik

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
k
kutcokeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik heb de afgelopen week met carnaval echt als een idioot coke gebruikt. 4 dagen lang elke dag minstens 1 gram. Normaal doe ik dit helemaal nooit. hoogstens 1 gram in de maand of nog minder. Nu is het zo dat ik sinds dinsdag rondloop met pijn in mijn voorhoofd. Ik heb op internet opgezocht dat het komt door coke gebruik. Maar kan nergens vinden wat ik er tegen moet doen? De pijn is op nog wel te overzien maar heeft iemand enig idee hoelang dit duurt? Gaat het vanzelf over of moet ik hiermee naar de dokter?

het enigste positieve is dat ik vanaf nu helemaal genezen ben en nooit meer coke aanraak :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
kutcoke zei:
Hallo,

Ik heb de afgelopen week met carnaval echt als een idioot coke gebruikt. 4 dagen lang elke dag minstens 1 gram. Normaal doe ik dit helemaal nooit. hoogstens 1 gram in de maand of nog minder. Nu is het zo dat ik sinds dinsdag rondloop met pijn in mijn voorhoofd. Ik heb op internet opgezocht dat het komt door coke gebruik. Maar kan nergens vinden wat ik er tegen moet doen? De pijn is op nog wel te overzien maar heeft iemand enig idee hoelang dit duurt? Gaat het vanzelf over of moet ik hiermee naar de dokter?

het enigste positieve is dat ik vanaf nu helemaal genezen ben en nooit meer coke aanraak :)
Klik om te vergroten...

Goed te horen dat je er vanaf bent gelijk! Ik raad aan je wat paracetamol ofzo te nemen, lijkt me dat het in een paar dagen weg is. Kan te maken hebben met een te lage dopamine door de drugs denk ik. Als je er overmorgen of erger word zou ik gewoon even langs de huisarts gaan.
Hopelijk trekt het snel weg! :wink:
R
RobinnlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wil je niet bang maken maar.

Als je te hard naar binnen snuift kan het in je holtes komen.
Dat is bij gebeurt. Niet met drugs, maar mijn eigen snot.
Resultaat: Ontsteking. Spoed operatie en 6 weken in het ziekenhuis.

Nogmaals, ik wil je niet bang maken. Maar, let er wel een beetje op. :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op tijd naar de dokter dus dan in plaats van afwachten is duidelijk lees ik hierboven zo.
Succes hoop dat het snel beter gaat/niets ergs is!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."