En die bollen drogen, hoe doe je dat? Het opium zelf haal je er dus niet uit he?
#2
Heeft iemand al een Papaver Somniferum gekweekt en/of opium geconsumeerd?
Zoja, wat zijn je ervaringen hiermee?
#3
Heb wel thee gezet van de gedroogde bollen van de plant. Eerst fijngemalen en toen met citroensap en water van 80 graden thee van gemaakt.
Pffff heerlijke roes gegarandeerd de komende paar uur, erg leuk als je eens een middagje je verveelt en je niet weg moet.
#4
Hoeveel gedroogde bollen waren dat dan?
Nog iemand ervaring hiermee?
#5
Ik heb grote bollen en kleine bollen, je moet ze fijnmalen in een koffiemolen tot zeer fijn poeder en dan het gewicht meten. Dit omdat de bollen altijd in gewicht/grootte verschillen.
Ben begonnen met 7,5 gram, gaf bij mij een licht effect (ben 75 kg)
Toen 10 gram en dat was al beter, en een week ofzo erna 12,5 gram en dat is een best wel heftige dosis, ik zat toen na een 3 uur tegen het wegvallen in slaap aan
Al met al duurt het ongeveer 4-6 uur, en als het uit begint te werken dan ben je nog wel een beetje sloom
#6
Nee als je de planten hebt dan knip je de bollen af, je oogst dus niet het sap dat laat je erin zitten, dan laat je ze drogen en dat duurt wel even.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.