#1
Hallo, ik heb een vraagje voor de echte experts in de wietplantenkwekerij. Ik wil graag 2 soorten wietplanten in m'n tuin hebben. Daarbij heb ik deze keus gemaakt:
Early Skunk
http://http://www.azarius.nl/product3_12_3_early_skunk_sensi.html
en
Early Misty
http://www.azarius.nl/product3_12_2_early_misty_nirvana.html
M'n vraag: Is dit nou een goede keus of kan ik betere stekkies halen of andere zaden?
Ik heb zelf maar 1 keer wietplanten gekweekt (purple) en het was niet echt een succes geworden:P . Ze waren 2,5 meter hoog en zaten vol met zaad en kwam er later achter dat er 3 van de 4 planten mannetjes waren
. Had ze snel weggeflikkerd in de container maar was al te laat.
Ik had de zaadjes van een vriend gekregen die me wel betrouwbaar leek, niet dus.
Alvast bedankt voor je antwoord
.
Greetz, disaster
Early Skunk
http://http://www.azarius.nl/product3_12_3_early_skunk_sensi.html
en
Early Misty
http://www.azarius.nl/product3_12_2_early_misty_nirvana.html
M'n vraag: Is dit nou een goede keus of kan ik betere stekkies halen of andere zaden?
Ik heb zelf maar 1 keer wietplanten gekweekt (purple) en het was niet echt een succes geworden:P . Ze waren 2,5 meter hoog en zaten vol met zaad en kwam er later achter dat er 3 van de 4 planten mannetjes waren
Ik had de zaadjes van een vriend gekregen die me wel betrouwbaar leek, niet dus.
Alvast bedankt voor je antwoord
Greetz, disaster
