#1
mijn planten zijn nu 2 weken, en ze zien er perfect uit, ik heb ze nu in de zon staan buiten, maar soms gaan ze nog wel eens te keer door de wind, de wind is niet te hard, gewoon die wind wat bij dit warme weer hoort.
is dit slecht?
is dit slecht?
