hehe, ik weet dat ik vroeger wietbier maakte door een beugel snel te openen, vermalen toppen erin ( evt een kwart tripje erbij) en een weekje laten staan. Het koolzuur blijft gewoon goed.
Easy does it!
#6
Lache, tripbier
#7
ik wil die bier lijkt me wel lekker hehe
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.