Een lamp van 600W om tomaten onder te kweken is niet verboden toch? *kuch* *kuch*.
#2
Lekker... trostomaten!
#3
Ik vraag me af of ik hier ook iets te koop aan mag bieden, of is dat tegen de regels? Geen drugs natuurlijk, maar wat kweekbenodigdheden
Hemi
#4
Op wietforum.nl is het te koop/aangeboden gedeelte binnenkort ook dicht, vanwege het verbod op growshops wat er aan zit te komen.
Dat zijn maatregelen om het voortbestaan van het forum niet in gevaar te brengen, maar ik weet niet hoe het beleid hier is...
#5
als het niet illegaal is, mag het..
een beetje meeveren met belachelijke besluiten die zelfs nog niet genomen zijn lijkt me niet echt gepast toch?
zowiezo is het eventuele growshop verbod nog dubieuzer dan het paddo verbod.. sommige mensen in de politiek zetten zich deze jaren echt flink voor aap zeg..dat dat ze hun hele leven achtervolgen moge.
nu ben ik geen admin of mod, maar volgens mij is het veilig voor mij om te zeggen dat je je spul gewoon verpatsen mag
#6
Ach ja, het is ook geen illegaal spul ofzo...en aangezien de modjes niet de moeite hebben genomen om te antwoorden, zet ik het er maar gewoon op. Als het dan alsnog niet zou mogen, dan komt er wel een slotje op...
Hemi
#7
#8
We zijn geen marktplaats. Het is vandaag koninginnedag -hint hint-
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.