Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMag ik iets te koop aanbieden?

Mag ik iets te koop aanbieden?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een lamp van 600W om tomaten onder te kweken is niet verboden toch? *kuch* *kuch*.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekker... trostomaten! :hearteyes:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vraag me af of ik hier ook iets te koop aan mag bieden, of is dat tegen de regels? Geen drugs natuurlijk, maar wat kweekbenodigdheden :wink:

Hemi
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op wietforum.nl is het te koop/aangeboden gedeelte binnenkort ook dicht, vanwege het verbod op growshops wat er aan zit te komen.

Dat zijn maatregelen om het voortbestaan van het forum niet in gevaar te brengen, maar ik weet niet hoe het beleid hier is...
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#5
als het niet illegaal is, mag het..
een beetje meeveren met belachelijke besluiten die zelfs nog niet genomen zijn lijkt me niet echt gepast toch?

zowiezo is het eventuele growshop verbod nog dubieuzer dan het paddo verbod.. sommige mensen in de politiek zetten zich deze jaren echt flink voor aap zeg..dat dat ze hun hele leven achtervolgen moge.

nu ben ik geen admin of mod, maar volgens mij is het veilig voor mij om te zeggen dat je je spul gewoon verpatsen mag :)
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ach ja, het is ook geen illegaal spul ofzo...en aangezien de modjes niet de moeite hebben genomen om te antwoorden, zet ik het er maar gewoon op. Als het dan alsnog niet zou mogen, dan komt er wel een slotje op... :grin:

Hemi
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#7
:grin:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
We zijn geen marktplaats. Het is vandaag koninginnedag -hint hint-

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."