Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over paddo kweek

Vraag over paddo kweek

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zal kort de situatie uitleggen: van de 4 geïnoculeerde bakjes zijn er 2 soorten.
Bij twee bakjes is het mycelium helemaal rond gekomen en niet vanboven. En daar groeien traagjes enkele paddo's op.
Bij de overige twee bakjes is het mycelium niet alleen helemaal rond, maar ook 'on top' volgegroeid. En paradoxaal groeien daar geen enkele paddo's.

De oogst van de eerstgenoemde twee bakjes is overigens zéér klein. Belachelijk weinig en belachelijk kleine paddo's.

Kan ik de laatstgenoemde bakjes nog redden?

Het heeft héél lang geduurd voor het mycelium zich ontwikkelde. Ik zou zeggen anderhalve maand. Misschien ligt het daaraan?

Iemand tips in het kader van 'red de paddo'? :wink:

Het lukt me niet foto's te brengen. Het fototoestel toont enkel zeer wazige beelden foto's van zo dichtbij getrokken.
t
tomnlLid
01-01-2024, 00:00
#2
.

Hoi, ik denk dat door de lange incubatie tijd, je mycelium te droog is geworden. Laat ze minimaal 24 uur in een bak water staan is mijn advies. Geeft wel enig besmettings risico, maar ik denk dat het wel zal helpen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."