Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBuiten Wiet Kweken

Buiten Wiet Kweken

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
CrankieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik ben begonnen met een paar wietplantjes (buiten) te kweken.
Ze zijn nu ongeveer wel ongeveer 10cm de grond (20liter pot) uit. Zien er erg goed uit en je kan ze elke dag zien groeien.
Heb ze nu eerst in mij schuur gezet onder een doorzichtig dak plaat waar het daar op zolder warm is en af en toe een windvlaagje en volop zon.
Bij mijn weten groeien ze al aardig goed, maar bij enkele heb een klein deeltje afgestorven blad eraan hangen. Is dit normaal?
Hebben jullie ook nog tips wat ik beter kan doen en waardoor ze nog beter groeien?
Ik ben van plan als de plantjes naar eigen mening sterk genoeg zijn buiten in een specie kuip 100L te plaatsen.(Of raden jullie toch gewoon de vaste grond aan?)
IK lees op internet ook allemaal dingen over groei en bloei spul, geen idee wat dat is en heb ik dat ook nodig bij buiten wietplanten?

Verder hoor ik graag wat tips van jullie dat ik zo goed mogelijk wiet heb en ook zoveel mogelijk.

Alvast bedankt,

Crankie
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kunnen die afstervende blaadjes niet gewoon de lobblaadjes zijn?

grtz
C
CrankieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sorry, wat houdt dat precies in?
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lobblaadjes zijn de eerste blaadjes die je ziet als je plant bovenkomt, ze zijn rond van vorm :wink:

Trouwens foto's zijn altijd handig :wink:

grtz
C
CrankieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zal wel even foto's maken maar ze zijn niet rond gewoon wietbladen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."