Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp mij / Male - Female?

Help mij / Male - Female?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
V
Vadertje TijdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mede-stoners,

misschien kan iemand mij even met een probleempje helpen.
Dit is de eerste maal dat ik plantjes zo ver heb gekregen in mijn tuin, maar nu
weet ik dus niet zeker of het een mannetje of een vrouwtje is. Zie hieronder de foto, ik hoop dat het duidelijk genoeg is.

Klik url voor foto! ( Bekijk de onderzijde in de oksels )
http://img268.imageshack.us/img268/3050/wietplant001.jpg

Thanks ! :rock:
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nice plantje, ik denk dat het een vrouwtje is, zie ik daar geen bruine stampers?
Boven de oksels zitten zo van die rare blaadjes als het ware en daaruit komen bij de vrouwtjes stampers die direkt bruin worden, heb die nog nooit gezien bij een mannetje.
V
Vadertje TijdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Svstoned zei:
Nice plantje, ik denk dat het een vrouwtje is, zie ik daar geen bruine stampers?
Boven de oksels zitten zo van die rare blaadjes als het ware en daaruit komen bij de vrouwtjes stampers die direkt bruin worden, heb die nog nooit gezien bij een mannetje.
Klik om te vergroten...

Ja het zijn inderdaad bruinige blaadjes in die oksels, dus het is een vrouwtje? :stoned:

Nog een ander vraagje, ik heb af en toe 2 blaadjes ertussen zitten die geel zijn en dan dood gaan, dit kan geen water tekort zijn. De planten staan buiten dus heeft dat er misschien iets mee te maken?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is met die foto niet te zeggen of het een mannetje of vrouwtje is, het is net te ver af om het goed te kunnen zien.

Qua geel wordende bladeren; voedingstekort misschien?
V
Vadertje TijdLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Sjeik zei:
Het is met die foto niet te zeggen of het een mannetje of vrouwtje is, het is net te ver af om het goed te kunnen zien.

Qua geel wordende bladeren; voedingstekort misschien?
Klik om te vergroten...

Even zorgen dat je inzoomt op de foto, hij is groter als je beeldscherm hoor waarschijnlijk.

Bedankt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."