#1
beste mensen,
sinds kort heb ik plantjes gehaald(2).
en ik vraag me af of het zo goed gaat met mijn vrouwtjes want ik ben een noob in kweken?
hierbij een paar foto's.
miss een paar kenners die een oordeel kunnen geven?
dat er donkergroene en lichtere groene bladeren zijn is dat normaal?
foto 1 :
foto 2 :
foto 3 :
foto 4 :
sinds kort heb ik plantjes gehaald(2).
en ik vraag me af of het zo goed gaat met mijn vrouwtjes want ik ben een noob in kweken?
hierbij een paar foto's.
miss een paar kenners die een oordeel kunnen geven?
dat er donkergroene en lichtere groene bladeren zijn is dat normaal?
foto 1 :
foto 2 :
foto 3 :
foto 4 :