Haha, dat hadden een paar klasgenoten van me helaas al gepakt.. Naja evengoed bedankt
#2
Hoi, ik heb zojuist 3 planten gevonden, die wil ik kweken maar ik weet totaal niet hoe ik dat moet doen. Ik weet ook niet wat voor wiet het is. Kan iemand me een uitleg geven? Ik wil graag weten wat voor grond erbij moet en hoe lang het duurt voordat de topjes klaar zijn om opgerookt te worden. En welke pot moet ik hiervoor hebben? En hoeveel water moet ik ze geven? En kan ik hier gewoon een warmtelampje op laten schijnen? Ik heb hier wat pics van de staat van de planten
#3
Gevonden?
Waar vind jij dan plantjes die kennelijk in een pot hebben gezeten?
#4
Er lag daar minimaal 200 gram aan toppen, maar waar ik dat gevonden heb zeg ik natuurlijk niet, misschien is het wel van een gebruiker op dit forum haha xD
En wat ik ook nog wou vragen is waarom er een soort van glaswol omheen zit? En hoeveel water moet er per dag in? Hoeveel geld is dit waard op dit moment nu?
#5
Dus gejat?
#6
aan de wortelkluit te zien zijn dat oude planten waarvan al geoogst is,wiet is een eenjarige plant,waar je dus ook maar een keer van kunt oogsten....heb je dus niets aan..
van een warmtelamp droogt het alleen maar uit...
en die steenwol zit er omheen omdat het stekje of zaadje daarin is geplant(zo'n blokje heet een plug of startblok)
#7
Nee, het lag gewoon ergens in de bosjes, waar iedereen het gewoon in het openbaar kon zien dus ik denk dat het gedropt is door een stel trippende polen ofzo xD klinkt miss stom maar wat je vind mag je houden zeggen ze dan he
Maar hier kan ik dus niks meer mee? De plantjes zijn toch nog groen? De toppen zijn er wel al afgeknipt maar kan ik ze dan niet alsnog laten groeien?
#8
Denk het niet nee, ziet er uit alsof er idd al van geoogst is, en ze zien er verder nou ook niet echt vitaal uit.
#9
Lol, als planten ergens in de bosjes liggen dan zal het niet echt meer oke zijn
#10
aan die plantjes heb je niet meer zo veel, maar je had toch ook 2 ons aan toppies?, altijd lekker
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.