Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[Beginner] Wietplant

[Beginner] Wietplant

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DrogeHoestCapsuleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha, dat hadden een paar klasgenoten van me helaas al gepakt.. Naja evengoed bedankt :)
D
DrogeHoestCapsuleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi, ik heb zojuist 3 planten gevonden, die wil ik kweken maar ik weet totaal niet hoe ik dat moet doen. Ik weet ook niet wat voor wiet het is. Kan iemand me een uitleg geven? Ik wil graag weten wat voor grond erbij moet en hoe lang het duurt voordat de topjes klaar zijn om opgerookt te worden. En welke pot moet ik hiervoor hebben? En hoeveel water moet ik ze geven? En kan ik hier gewoon een warmtelampje op laten schijnen? Ik heb hier wat pics van de staat van de planten



O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gevonden?
Waar vind jij dan plantjes die kennelijk in een pot hebben gezeten?
D
DrogeHoestCapsuleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er lag daar minimaal 200 gram aan toppen, maar waar ik dat gevonden heb zeg ik natuurlijk niet, misschien is het wel van een gebruiker op dit forum haha xD
En wat ik ook nog wou vragen is waarom er een soort van glaswol omheen zit? En hoeveel water moet er per dag in? Hoeveel geld is dit waard op dit moment nu?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus gejat?
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#6
aan de wortelkluit te zien zijn dat oude planten waarvan al geoogst is,wiet is een eenjarige plant,waar je dus ook maar een keer van kunt oogsten....heb je dus niets aan..

van een warmtelamp droogt het alleen maar uit...

en die steenwol zit er omheen omdat het stekje of zaadje daarin is geplant(zo'n blokje heet een plug of startblok)
D
DrogeHoestCapsuleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, het lag gewoon ergens in de bosjes, waar iedereen het gewoon in het openbaar kon zien dus ik denk dat het gedropt is door een stel trippende polen ofzo xD klinkt miss stom maar wat je vind mag je houden zeggen ze dan he :grin:

Maar hier kan ik dus niks meer mee? De plantjes zijn toch nog groen? De toppen zijn er wel al afgeknipt maar kan ik ze dan niet alsnog laten groeien?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Denk het niet nee, ziet er uit alsof er idd al van geoogst is, en ze zien er verder nou ook niet echt vitaal uit.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lol, als planten ergens in de bosjes liggen dan zal het niet echt meer oke zijn :tearsofjoy:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
aan die plantjes heb je niet meer zo veel, maar je had toch ook 2 ons aan toppies?, altijd lekker :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."