#1
Hi,
Ik heb de kweekset maar op een schaduwplek gezet, Echter blijf de temperatuur steeds rond de 28 graden in huis. Hopelijk geeft dit geen problemen voor de kweekset..
Groet..
Ik heb de kweekset maar op een schaduwplek gezet, Echter blijf de temperatuur steeds rond de 28 graden in huis. Hopelijk geeft dit geen problemen voor de kweekset..
Groet..