Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPES Amazonian (Kweekverslag)

PES Amazonian (Kweekverslag)

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MelchiorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog steeds geen pin vorming, begint wel langzaam op te komen volgens mij.
M
MelchiorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hé hallo luitjes, ben net nieuw op dit forum. Al ben ik niet nieuw met het kweken van paddo's, of wat dan ook, ben een redelijk ervaren gebruiker binnen de psychedelica etc.

Ik heb een growkit dit keer besteld bij magic-mushrooms-shop en de strain is PES Amazonian.
Had hier nog geen ervaring mee, en aangezien ik momenteel lastig zit qua werkruimte maar gekozen voor een kant en klare growkit. Hopelijk verbeterd me situatie snel en dan gaan we eens in bulk kweken van start tot eind.

Ik heb de kweekset eergisteren avond gesoakt voor 14 uur, en gister rond de middag 11/12 uur denk ik zo'n beetje in de kweekzak gezet. Ik ben nog wel een beetje aan het kutten van waar ik de bak neer zet ivm de honden. Had hem eerst op zolder maar ben nog niet zeker van of ik dit een goede plek vond ivm het gebrek aan licht, nu weet ik dat het minste indirecte licht in principe al voldoende zou moeten zijn maar heb toch ergens het gevoel dat ie daar niet echt op ze plaats staat. Woon tijdelijk weer bij me Ma en ze heeft duidelijk gezegd het niet meer in volle zicht te willen hebben, aangezien ik in het verleden nog wel eens ben doorgeschoten en dan tig bakken heb staan te groeien hahaha.

Maar goed dit is dag 2 30-06-16:
M
MelchiorLid
01-01-2024, 00:00
#3
** Update:


Dit is dag 4:
Heb het verplaatst op zolder naar een kastje, hier een stekkerdoos naartoe getrokken via de achterkant. Heb hier een lampje in gezet, en een goed schoongemaakte colafles gevuld met water met daarin een aquarium thermostaat, heb de thermostaat gezet op 21 graden. De growkit zelf zal dan iets warmer zijn +/- 2 graden, dus de uiteindelijke temperatuur zal 23 / 23,5 graden zijn.

Het is allesbehalve ideaal maar very McGyver like, na deze kweek maar een Shotgun bak maken, of in ieder geval alvast beginnen ermee, en nog een glovebox etc. Maar goed dat is weer iets anders.

Voor de rest nog geen pin vorming oid, het mycelium breekt langzaam een beetje door de casing heen, zo'n kleine 7%. Hopelijk gaat het nu wat sneller nu ik de temperatuur wat hoger en constanter krijg.

De rest volgt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."