Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo kweekset bruine steeltjes [ Gaat dit nog goed? ]

Paddo kweekset bruine steeltjes [ Gaat dit nog goed? ]

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BruinesteelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Helaas geen reacties.
Kan dit topic weg?
Bedankt :wink:
B
BruinesteelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Sinds kort ben ik bezig met microdosering en heb daarom ook maar gelijk een growkitje gekocht
Na anderhalve week zijn de paddo's van mijn growkit [b+] al aardig opgekomen.
Maar ik zie nu dat sommige wat bruine steeltjes krijgen en sommige hebben een wat verschrompeld hoedje met een wat blauwe...[of groene?] kleur.
Gaat dit nog goed?






Nu heb ik de volgende vragen:
- komt die bruine kleur door teveel vocht?
- Zijn die wat verschrompelde hoedjes normaal?
- zie ik nu links beneden wat groen of blauw gekleurd hoedjes? en is dat ok?
- Kan ik deze nog gewoon eten straks?
- als dit niet goed is, kan ik het nog redden?
- In de beschrijving stond dat ik ze elke dag 2 spuitjes moest geven met de plantenspuit,
is dat wel goed?



Alvast mijn dank voor de geen die me kan helpen

Vriendelijke groet
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ik er van kan zien ziet het er gewoon normaal uit.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ze zien er idd goed uit, een beetje bruine of blauwe verkleuring is heel normaal. Laat ze goed drogen als je ze op termijn wilt gebruiken om te microdoseren;

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."