Hallo,
Sinds kort ben ik bezig met microdosering en heb daarom ook maar gelijk een growkitje gekocht
Na anderhalve week zijn de paddo's van mijn growkit [b+] al aardig opgekomen.
Maar ik zie nu dat sommige wat bruine steeltjes krijgen en sommige hebben een wat verschrompeld hoedje met een wat blauwe...[of groene?] kleur.
Gaat dit nog goed?
Nu heb ik de volgende vragen:
- komt die bruine kleur door teveel vocht?
- Zijn die wat verschrompelde hoedjes normaal?
- zie ik nu links beneden wat groen of blauw gekleurd hoedjes? en is dat ok?
- Kan ik deze nog gewoon eten straks?
- als dit niet goed is, kan ik het nog redden?
- In de beschrijving stond dat ik ze elke dag 2 spuitjes moest geven met de plantenspuit,
is dat wel goed?
Alvast mijn dank voor de geen die me kan helpen
Vriendelijke groet