Je bent net iets te laat geweest met oogsten, ideaal is net voor het vliesje breekt en je dus die zwarte sporen niet krijgt, maar heel erg is dat nou ook weer niet.
#2
Goedemiddag
Ik heb 2 a 3 weken geleden me eerste kweek setje gekocht en een warmtematje.
Heb deze meteen opgezet
het kweeksetje werkte echt snel.
Wist niet dat zown paddestoel zo snel kon groeie in 1 dag.
Want ik dacht ik geef hem nog 1 nachtje en dan is hij klaar voor oogst
En ik word wakker en de vlies is gebroken heb hem meteen geplukt! is het erg dat de vlies is gebroken?
En mijn andere vraag is ik ben aant drogen (foto) zijn die zwarte sporen erg?
Sorry voor de slechte zin opbouw ben hier erg slecht in
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.