Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen over ketamine

Vragen over ketamine

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Marloes123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallotjes,


Ik heb wat vraagjes over ketamine. Op defqon ga ik waarschijnlijk: vrijdag spacecake eten of alcohol drinken, zaterdag wil ik waarschijnlijk ketamime proberen en zondag xtc. Ketamine heb ik nog nooit gebruikt, ik heb wel ervaring met truffels, 2cb, xtc. Ik wil ketamine oraal innemen.


  1. Ik heb veel tripreports gelezen, maar daarin word het meestal gesnoven. Is het effect anders, behalve werkingsduur.
  2. Is het eigenlijk wel wel verstandig om ketamine voor het eerst te proberen op defqon?
  3. Hoe werkt het met bijnemen oraal? Neem je dan even veel als je eerste keer of juist meer of minder? En hoelang is verstandig om te wachten?

Als er mensen zijn met ervaringen ketamine in een festival setting, hoor ik graag hun ervaring .


Dankjewel,

Marloes
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#2
  1. Je moet veel meer nemen, het duurt langer voordat je het effect voelt en daardoor kan doseren lastiger zijn. Snuiven is gewoon de way to go.
  2. Verstandig zou ik het niet noemen, van ketamine hoef je maar een kleine hoeveelheid te nemen ( bij nasaal gebruik) dus een klein sleutelpuntje zou al flink effect kunnen geven ( mocht je zuivere ketamine hebben), en het is gewoon echt iets heel anders dan 2cb of xtc. Op een festival kan dit redelijk heftig zijn en kan het zijn dat je ergens moet gaan zitten. Echter is het effect wel kort ( 1- 1,5 uur bij nasaal gebruik) dus wanneer het iets te veel was werkt het wel weer snel uit.
  3. Ik kan alleen adviseren mbt bijnemen nasaal en dat is zeker in festival setting 1 uur wachten tussen elke dosering en niet meer nemen dan je eerste dosering. Ketamine kan stapelen waardoor je bijdosering heftiger kan vallen
Mijn ervaring met ketamine op een festival is dat het vooral in de latere uurtjes wat leuker is omdat je er toch wel vaag/ dromerig van wordt en dat vind ik in de middag op een festival niet zo prettig. en overschat jezelf niet met de dosering ik heb deze fout wel eens gemaakt en sta dan zo in mijn eigen wereld dat ik niet meer kan dansen/ praten met de rest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."