#1
Hoi, ik ben een groot fan van keta en mijn tolerantie is de pan uitgerezen. Ik probeer nu wat minder vaak keta te gebruiken (was eerst toch vaak wel 3x per maand, soms vaker, soms minder). Heb straks 6 weken geen ket gehad (after na koningsdag weer), en vroeg me af of ik dan al een minder hoge tolerantie heb dan ik had, of dat dit effect pas na veel langer niet gebruiken achteruit gaat.