#1
Hallo,
Niet dat ik er nu nog wat aan kan doen, maar het zou me een hoop stress kunnen schelen;
Ik krijg neem elke dag (ter medicatie) sowieso concerta 54mg en sint janskruid.
Nu heb ik afgelopen donderdag een portie truffels achterover gewerkt.
De zaterdag erop 4 porties (wat niets uithaalde ofc).
Dinsdag (de dag van dit topic, vandaag dus) om 14:00 iets waar als het goed is vooral mdma in zit geslikt (weet verder niets over de precieze inhoud, het deed iig wat het moet doen en gingen door voor blauwe dolfijntjes (regio Noord-Brabant)).
Ik ben eens gesnapt en toen zijn mijn ouders gaan informeren hoe ze verder "misbruik" konden voorkomen.
Volgens de dokter was de enige manier een urinetest (wat idd niet echt prefentief is).
Om wat redenen hebben mijn ouders me dus om 22:00 (nog steeds dezelfde dinsdag/vandaag) urine af laten staan in een doodnormaal potje.
Als het goed is brengen zij deze woensdag/morgen dus naar de dokter, tegen die tijd zal er ong 11 uur verstreken zijn.
Nu zijn mijn vragen;
1. Gaat de dokter zo'n oude afgifte accepteren?
2. Zo ja, hoe groot is de kans dat ik de zak ben? (Ik heb zo'n vermoeden, maar wie weet
)
3. Mocht ik opnieuw urine af moeten geven, iemand nog tips om de concentratie zo laag mogelijk te krijgen (in een waarschijnlijk korte tijd).
Alvast bedankt!
PS. Ik kom hier enkel voor antwoord en advies dat relevant is aan mijn probleem, niet voor commentaar/kritiek op mijn mogelijk onprofessionele gebruik.
Niet dat ik er nu nog wat aan kan doen, maar het zou me een hoop stress kunnen schelen;
Ik krijg neem elke dag (ter medicatie) sowieso concerta 54mg en sint janskruid.
Nu heb ik afgelopen donderdag een portie truffels achterover gewerkt.
De zaterdag erop 4 porties (wat niets uithaalde ofc).
Dinsdag (de dag van dit topic, vandaag dus) om 14:00 iets waar als het goed is vooral mdma in zit geslikt (weet verder niets over de precieze inhoud, het deed iig wat het moet doen en gingen door voor blauwe dolfijntjes (regio Noord-Brabant)).
Ik ben eens gesnapt en toen zijn mijn ouders gaan informeren hoe ze verder "misbruik" konden voorkomen.
Volgens de dokter was de enige manier een urinetest (wat idd niet echt prefentief is).
Om wat redenen hebben mijn ouders me dus om 22:00 (nog steeds dezelfde dinsdag/vandaag) urine af laten staan in een doodnormaal potje.
Als het goed is brengen zij deze woensdag/morgen dus naar de dokter, tegen die tijd zal er ong 11 uur verstreken zijn.
Nu zijn mijn vragen;
1. Gaat de dokter zo'n oude afgifte accepteren?
2. Zo ja, hoe groot is de kans dat ik de zak ben? (Ik heb zo'n vermoeden, maar wie weet
3. Mocht ik opnieuw urine af moeten geven, iemand nog tips om de concentratie zo laag mogelijk te krijgen (in een waarschijnlijk korte tijd).
Alvast bedankt!
PS. Ik kom hier enkel voor antwoord en advies dat relevant is aan mijn probleem, niet voor commentaar/kritiek op mijn mogelijk onprofessionele gebruik.
