#1
Hallo allemaal,
Ik zie via deze topic een globaal overzichtje willen krijgen welke middeltjes er bestaan om de stoffen die door cocaine, xtc, speed UIT je lichaam/hersenen worden verwijdert, er terug in te krijgen. Doordat deze drugs een kunstmatige productie ervan eisen van je hersenen. Iemand die met onderstaande middelen bekend is of gebruikt?
XTC
XTC --> aanmaak van serotonine. Gevoel bij eerste keer XTC, heb je vaak niet meer bij een later gebruik. Bij meermaals gebruik is zelfs het LOVE gevoel moeilijk te krijgen! Iemand TIPS om dit LOVE gevoel terug te krijgen?
Tips:
- een pauze tussen het gebruik laten, maar hoelang moet dit dan om terug die stoffen aan te maken?
- Helpt het om l-tryptofaan of 5-HTP capsules te nemen? Wat neem je best? L-tryptofaan of 5-HTP? Hoeveel en wanneer neem je het? Voor je XTC gebruik erna? Hoelang erna?
DOOR het nemen van deze supplementen, krijg je het LOVE gevoel helemaal terug? Zijn er nog andere middeltjes om het complete XTC gevoel terug te krijgen?
SPEED EN COCAINE
--> aanmaak van norepinephrine en dopamine, neerslachtig geval NA gebruik. GEWENNING, vooral bij speed en steeds meer nodig!
Tips: - Een pauze laten tussen het gebruik, maar hoelang (hoeveel maanden) pauze moet je laten om terug het 'complete' gevoel te krijgen?
- Kan je door supplementen die norepinephrine en dopamine aanmaken het volledige gevoel (herstellend) terug krijgen? Zonder meer en meer te moeten gebruiken? De naam L-tyrosine capsules komt vaak voor om norepinephrine en dopamine aan te maken
'Een tekort aan l-tyrosine wordt ondermeer veroorzaakt door gebruik van cocaïne en amfetaminen en kan leiden tot depressie of de veel voorkomende "afterdips". Daarom is l-tyrosine, vooral in combinatie met l-tryptofaan, een nuttige aanvulling na gebruik van dergelijke middelen. In tegenstelling tot 5-HTP of l-tryptofaan is l-tyrosine NIET aan te raden na MDMA (XTC) gebruik!'
Wat gebeurt er als je l-tyrosine toch na MDMA gebruik neemt?
ALGEMEEN: VITAMINE C tabletten nemen helpt dit ook om de aanmaak van bovenstaande stoffen ?
Groetjes
Ik zie via deze topic een globaal overzichtje willen krijgen welke middeltjes er bestaan om de stoffen die door cocaine, xtc, speed UIT je lichaam/hersenen worden verwijdert, er terug in te krijgen. Doordat deze drugs een kunstmatige productie ervan eisen van je hersenen. Iemand die met onderstaande middelen bekend is of gebruikt?
XTC
XTC --> aanmaak van serotonine. Gevoel bij eerste keer XTC, heb je vaak niet meer bij een later gebruik. Bij meermaals gebruik is zelfs het LOVE gevoel moeilijk te krijgen! Iemand TIPS om dit LOVE gevoel terug te krijgen?
Tips:
- een pauze tussen het gebruik laten, maar hoelang moet dit dan om terug die stoffen aan te maken?
- Helpt het om l-tryptofaan of 5-HTP capsules te nemen? Wat neem je best? L-tryptofaan of 5-HTP? Hoeveel en wanneer neem je het? Voor je XTC gebruik erna? Hoelang erna?
DOOR het nemen van deze supplementen, krijg je het LOVE gevoel helemaal terug? Zijn er nog andere middeltjes om het complete XTC gevoel terug te krijgen?
SPEED EN COCAINE
--> aanmaak van norepinephrine en dopamine, neerslachtig geval NA gebruik. GEWENNING, vooral bij speed en steeds meer nodig!
Tips: - Een pauze laten tussen het gebruik, maar hoelang (hoeveel maanden) pauze moet je laten om terug het 'complete' gevoel te krijgen?
- Kan je door supplementen die norepinephrine en dopamine aanmaken het volledige gevoel (herstellend) terug krijgen? Zonder meer en meer te moeten gebruiken? De naam L-tyrosine capsules komt vaak voor om norepinephrine en dopamine aan te maken
'Een tekort aan l-tyrosine wordt ondermeer veroorzaakt door gebruik van cocaïne en amfetaminen en kan leiden tot depressie of de veel voorkomende "afterdips". Daarom is l-tyrosine, vooral in combinatie met l-tryptofaan, een nuttige aanvulling na gebruik van dergelijke middelen. In tegenstelling tot 5-HTP of l-tryptofaan is l-tyrosine NIET aan te raden na MDMA (XTC) gebruik!'
Wat gebeurt er als je l-tyrosine toch na MDMA gebruik neemt?
ALGEMEEN: VITAMINE C tabletten nemen helpt dit ook om de aanmaak van bovenstaande stoffen ?
Groetjes