#1
Het gaat hier over een vriend van me die heel graag eens xtc zou willen gebruiken, en ik plan het aankomend weekend te doen in een club. Alleen is het probleem dat ie, al dan niet heel actief (al heel lang geen aanvallen gehad) epilepsie heeft, en ik las ergens dat het niet handig is om in dat geval xtc te gebruiken. Nu heeft hij me verteld dat een vriend van hem, die ook epilepsie heeft maar veel actiever, al eens heeft gebruikt maar totaal geen last had of aanvallen kreeg.
Ik heb als plan om gewoon een enkele q-dance of triforce mee te nemen, en elk een halfje te nemen, dus ongeveer 85mg hem en 85mg voor mij. Mijn eerste keer xtc was een halfje triforce en dat ging echt perfect, dus daarom dat ik het zo heb bedacht![:)]()
Nu is dus de vraag, zal het bij hem ook goed gaan of is er de kans dat het mis gaat, omdat hij epilepsie heeft? Ik weet weinig over dit gedeelte en wou er op dreamfields over vragen maar daar kon ik het unity tentje niet vinden helaas.
Alvast bedankt, als iemand hier iets over weet![:)]()
Ik heb als plan om gewoon een enkele q-dance of triforce mee te nemen, en elk een halfje te nemen, dus ongeveer 85mg hem en 85mg voor mij. Mijn eerste keer xtc was een halfje triforce en dat ging echt perfect, dus daarom dat ik het zo heb bedacht
Nu is dus de vraag, zal het bij hem ook goed gaan of is er de kans dat het mis gaat, omdat hij epilepsie heeft? Ik weet weinig over dit gedeelte en wou er op dreamfields over vragen maar daar kon ik het unity tentje niet vinden helaas.
Alvast bedankt, als iemand hier iets over weet