Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeeft iemand onlangs een "valse LSD" genomen?

Heeft iemand onlangs een "valse LSD" genomen?

0 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
a
anopsy28Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal.
Ik heb een vraagje. Ik heb namelijk in de laatste drie maanden 3 keer LSD genomen.
Ik wist van mijn vrienden dat ze vrij licht waren dus ik heb per keer 2 a 3 zegeltjes opgegeten.
Elke keer had ik rugpijn en nekpijn. Ik zag geen fractals, en de trip was visueel heel saai. Alleen de kleuren waren wat warmer. Toch had ik typische voor LSD problemen met concentratie (ik vergis alles meteen) mijn vermogen om kritisch na te denken was ook aangetaast. Ik geloofde bijna alles wat ik gehoord heb, en ik was constant verbaasd. Mijn lichaam perceptie was ook heel hard aangetast. Ik voelde me in principe lekker, maar die nekpijn zorgde voor een opspanning.
Mijn vraag is dus, hebben jullie onlangs ook zulke ervaringen met LSD?
De zegeltjes kwamen uit Noord Holland, ik vermoed Amsterdam.
Ze haden rode print (roos-achtig patroon) de andere haden een vervaagde print.
Ik weet dat de maximale "kapaciteit" van een zegel ongever 500microgram bedraagt. Ik weet ok dat soms DOC en DOB op lsd-zegels te vinden zijn. Ik heb bij Erowid en in Shulgin's boek gecheckt dat inderdaad een lichte dosis van DOB en DOC (licht want beperkt tot maximal 500microgram per zegel) ook zulke effecten kan geven (vooral die nek en rug pijn en gebrek aan visuals). Ik heb op dit moment geen mogelijkheid om ze te testen.

Daarom mijn vraag is of mensen uit AMsterdam of Noord Holland onlangs een rare LSD hebben genomen?
Is er al gebeurt dat iemand van jullie zijn LSD liet testen en er is gebleken dat het geen LSD was?
Loont het zich uberhaupt om DOB en DOC als LSD te verkopen?

Alvast bedankt voor een info.
Excusses voor alle grammatika en spelfouten.
Ik doe mijn best om nederlands foutloos te schrijven maar dat lukt soms niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."