Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGepakt met XTC

Gepakt met XTC

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben geen expert op dit gebied maar ik vermoed niet dat je een strafblad krijgt ervoor gezien de lage hoeveelheid. Echter zal er vast een notitie in hun systeem komen, wat eigenlijk niet veel uitmaakt.

Peace!
v
vangervenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja die notitie kan ik verwachten denk ik. Hoe lang zou het duren vorodat er een brief komt, en zal dat een boete zijn waarmee ik gewoon klaar ben omdat het anders veel tijd/geld kost voor justitie om het te laten voorkomen? Ben overigens nog nooit in aanraking geweest met politie/justitie.
v
vangervenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een vraag.. ik ben gisteren gepakt op een festivalterrein in België met 4 xtc pillen. De politie heeft mijn gegevens genoteerd en er werd al overlegd tussen de twee agenten dat het gewoon voor eigen gebruik was en niet om te dealen. Ze gaven aan dat mijn dossier naar Nederland gestuurd wordt. Een boete kan ik natuurlijk verwachten, maar als ik die boete meteen accepteer en betaal, verwachten jullie wel een strafblad? En moet ik nog voorkomen voor een politierecht oid in Nederland? Wat is verder nog raadzaam?

Bedankt.
K
KevinRdamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mooi klote voor je, hoop en verwacht wel dat het met een sisser af zal lopen, ook door het oordeel van de Belgische agenten.

Ter lering en wellicht ter voorkoming dat anderen hetzelfde overkomt: Hoe is het zo gekomen, en had het voorkomen kunnen worden?

Sterkte!
v
vangervenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ook de hoofdagent die op het laatst vertelde wat er met de pillen ging gebeuren gaf aan dat het naar Nederland gestuurd ging worden en dat dat mijn geluk kon zijn. Ik heb het idee dat de politie in Nederland geen beslissing kan maken, alleen het parket in Belgie lijkt me.
Hoe het kon gebeuren, simpel de beveiliging doorgekomen, maar daarna te hypocriet geweest om het bij de kluisjes uit mijn boxer te halen. Ik houd jullie op de hoogte!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."