#1
Je zegt eerst dat het lab zegt dat de uitslag te verwaarlozen is en later spreek je over een positieve uitslag. Dit zijn 2 verschillende dingen. Dus ben je echt positief getest of is er wel wat gevonden, maar bleef je onder de afkapwaarde?
En gebruik je verder geen medicijnen?
Overigens kan een laboratorium wel degelijk onderscheid maken tussen dexamfetamine en gewone amfetamine.
En gebruik je verder geen medicijnen?
Overigens kan een laboratorium wel degelijk onderscheid maken tussen dexamfetamine en gewone amfetamine.