Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over UC controle

Vraag over UC controle

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je zegt eerst dat het lab zegt dat de uitslag te verwaarlozen is en later spreek je over een positieve uitslag. Dit zijn 2 verschillende dingen. Dus ben je echt positief getest of is er wel wat gevonden, maar bleef je onder de afkapwaarde?

En gebruik je verder geen medicijnen?

Overigens kan een laboratorium wel degelijk onderscheid maken tussen dexamfetamine en gewone amfetamine.
S
ShockersLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond beste mensen,

Ik zal mij even in het kort voorstellen. Ik ben 34 jaar , gebruik al ruim 11 jaar drugs, met als hoofdmiddel Speed. (Afgelopen jaren geen andere drugs gebruikt) Momenteel volg ik al een aantal jaren een begeleid wonen traject via de Brijder. Een van de voorwaarde die er met mij is afgesproken is dat ik 3 keer in de week een UC moet inleveren op maandag , woensdag en vrijdag. Ik word getest op het gebruik van Cocaine , Alcohol , en Benzo's. Ik heb de diagnose ADHD en krijg hiervoor dan ook Dex Amphetamine (6 stuks per dag a 5mg). Het is dus lastig om mij te testen op het gebruik van Amphetamine aangezien deze altijd positief zal uitslaan bij een UC. Maar nu het volgende de afgelopen 2 weken is er steeds een minimale waarde aangetroffen van Benzo's. Volgens het lab "Te verwaarlozen" Echter de laatste keer dat ik een pammetje (Oxazepam 50 MG) heb ingenomen is ruim 5 maanden geleden en in overleg gegaan met een psychiater. Het is eigenlijk nog nooit in een UC test voortgekomen dat ik Benzo's zou hebben gebruikt. Vandaar dat ik het zo bizar vind dat het nu opeens de laatste weken iedere keer positief uitslaat. Heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn ? Loop het hele internet af te zoeken naar informatie maar tot heden zonder succes.

MvG,

Shockers.
S
ShockersLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik neem de volgende medicatie: - Sertraline (200 MG)
- Dex Amphetamine (30 MG)
- Metoprolol (100MG)
- Omezaprol (40 MG)

Heb even nagevraagd over de uitslag van de test van de benzo's. Ik bleef idd onder de afkapwaarde.
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar dan ben je dus niet positief getest op benzo's. Is je vraag dan nog steeds wel relevant?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."