#1
Ja, van alcohol voel je je zeer goed, euforisch, opgewekt, zelfverzekerder en rustiger in je hoofd. Met ADD heeft dit overigens niks van doen, alcohol is geen amfetamine of methylfenidaat, dat is gewoon hoe alcohol werkt op wat lagere dosering. En als je de avond er voor al gezopen hebt is er sprake van enige tolerantie en wordt je niet meer zo snel dronken.
Je reageert er dus volkomen normaal op.
Je reageert er dus volkomen normaal op.