Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeuk spul man! (wat vinden jullie het leukst om te doen?)

Leuk spul man! (wat vinden jullie het leukst om te doen?)

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lekker alleen op de bank genieten van nieuwe ervaringen, kat lijkt het soms te merken en is super knuffelig :hearteyecat:
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
GHBismijnietdebaas zei:
Zal wel poes geweest zijn en niet miauw
Klik om te vergroten...
GHBismijnietdebaas zei:
Ja toch, mensen zeggen 4-mmc dit dat, maar is 9 van 10 keer lul koek
Klik om te vergroten...
We laten 4mmc altijd testen zodat we zeker weten dat het geen 3mmc is , geen lulkoek dusπŸ™‚
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoihoi ik ben eigenlijk niet zo nieuw hier (zeker zojuist pas een account aangemaakt! werd ook wel eens tijd) maar ik kijk al zeker anderhalf jaar 1 tot 2 keer in de week wat jullie weer allemaal uitgespookt hebben en zeker als ik zelf pas laat of 's ochtends vroeg thuis kom en nog niet kan slapen.

Ik wou zelf toch wel iets mededelen! de laatste keer voordat ik 2 weken geleden weer drugs heb gebruikt was vorig jaar 8 Februari met Dediqated (20 jaar bestaan Q-dance) vind het zo chill om hard te gaan op festivals dus dan gebruik ik maar MDMA of Pep... Ben met MDMA wel een verstandige gebruiker hoor :) met Pep wat minder jammer genoeg als ik op een feestje sta.

Maarja nu even to the point om het zo even te zeggen , 2 weken geleden met een groep een (soort van feestje) gehad met 12 a 15 man allemaal aan de miauw was ook de eerste ervaring en heb er zekerste weten van genoten! was iets om niet snel meer te vergeten. vorige week lekker aan de MDMA gegaan sinds Defqon .1 2019 (bij Dediqated zat ik alleen aan de pep) en joh wat had ik dat gevoel gemist moet nu nog lachen als ik eraan terug denk:grin::grin: zeker omdat de rest van die groep ook al een aantal maanden geen Xtc of MDMA hadden gebruikt was het volop genieten. rond een uur of half 3 's snachts met z'n allen in de jaccuzi gegaan met een lekker setje van Supremacy op en het was genieten geblazen!

En bij deze wat vinden jullie eigenlijk het leukste om te doen? kan in elke setting zijn=]

lekker man.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gek maar het allerliefst zou ik de energie hebben om met mama van 82. ( die is top fit ) en mijn twee dochters een dagje weg te gaan . Hotelletje aan zee
Emond is childhood memories.... gewoon een klein week,
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zie nu net dat die 2 weken een typfout was pahaha🀣
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Samantha1980 zei:
Gek maar het allerliefst zou ik de energie hebben om met mama van 82. ( die is top fit ) en mijn twee dochters een dagje weg te gaan . Hotelletje aan zee
Emond is childhood memories.... gewoon een klein week,
Klik om te vergroten...
Poh meissie toch:( maar waarom zou dat nu niet lukken dan?
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#7
Buffelaartje zei:
Poh meissie toch:( maar waarom zou dat nu niet lukken dan?
Klik om te vergroten...
Pb
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Samantha1980 zei:
Pb
Klik om te vergroten...
Had je al iets gestuurd of niet? , sorry als je daar geen tijd voor hebt! Misschien overgekeken
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#9
Buffelaartje zei:
Had je al iets gestuurd of niet? , sorry als je daar geen tijd voor hebt! Misschien overgekeken
Klik om te vergroten...
Ja was even zoeken naar 12 jaar ellende even samen vatten . Zodat wat ik nu heb en ben even de voorrang kreeg .
Wil ook niet meer slachtoffer zijn, ... was is wel deels. Maar neem ook nu eigen deel. Andere keuzes hadden beter geweest,
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#10
Buffelaartje zei:
Had je al iets gestuurd of niet? , sorry als je daar geen tijd voor hebt! Misschien overgekeken
Klik om te vergroten...
Plus kat op mijn arm en konijn ernaast
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Samantha1980 zei:
Ja was even zoeken naar 12 jaar ellende even samen vatten . Zodat wat ik nu heb en ben even de voorrang kreeg .
Wil ook niet meer slachtoffer zijn, ... was is wel deels. Maar neem ook nu eigen deel. Andere keuzes hadden beter geweest,
Klik om te vergroten...
Oh sorry voor mijn ongeduldige reactie was niet te de bedoeling!!☹ ik lees het morgen wel even ga nu toch maar slapen . Jij ook nog een fijne nacht.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#12
Buffelaartje zei:
Oh sorry voor mijn ongeduldige reactie was niet te de bedoeling!!☹ ik lees het morgen wel even ga nu toch maar slapen . Jij ook nog een fijne nacht.
Klik om te vergroten...
Alleen maar interesse neem ik,aan...
Kijk er maar eens rustig naar . Herken je iet ,
Ik kan kwebbelen maar ook goed luisteren πŸ™…πŸ»β€β™€οΈπŸ™πŸΌπŸ€πŸ₯±πŸ˜΄πŸ˜΄πŸ˜΄
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#13
Samantha1980 zei:
Gek maar het allerliefst zou ik de energie hebben om met mama van 82. ( die is top fit ) en mijn twee dochters een dagje weg te gaan . Hotelletje aan zee
Emond is childhood memories.... gewoon een klein week,
Klik om te vergroten...
Klinkt gewèldig! :hearteyes:
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#14
GHBismijnietdebaas zei:
Zal wel poes geweest zijn en niet miauw
Klik om te vergroten...


Poesje miauw πŸ˜€
*modknip: foto op eigen verzoek en voor privacyredenen verwijderd*
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Dealen of verkooppunten noemen mag hier niet, ook niet via pb.
Nee idd, dat heb je waarschijnlijk NOG niet gedaan maar gezien je 3 dezelfde vrij nutteloze posten gaat het wel die kant op.
Als je geen goede bijdrage wil leveren aan dit forum, denk dan iig even na over de forumregels.
Klik om te vergroten...
Is gewoon een dealer, niet meer niet minder.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Buffelaartje zei:
Hoihoi ik ben eigenlijk niet zo nieuw hier (zeker zojuist pas een account aangemaakt! werd ook wel eens tijd) maar ik kijk al zeker anderhalf jaar 1 tot 2 keer in de week wat jullie weer allemaal uitgespookt hebben en zeker als ik zelf pas laat of 's ochtends vroeg thuis kom en nog niet kan slapen.

Ik wou zelf toch wel iets mededelen! de laatste keer voordat ik 2 weken geleden weer drugs heb gebruikt was vorig jaar 8 Februari met Dediqated (20 jaar bestaan Q-dance) vind het zo chill om hard te gaan op festivals dus dan gebruik ik maar MDMA of Pep... Ben met MDMA wel een verstandige gebruiker hoor :) met Pep wat minder jammer genoeg als ik op een feestje sta.

Maarja nu even to the point om het zo even te zeggen , 2 weken geleden met een groep een (soort van feestje) gehad met 12 a 15 man allemaal aan de miauw was ook de eerste ervaring en heb er zekerste weten van genoten! was iets om niet snel meer te vergeten. vorige week lekker aan de MDMA gegaan sinds Defqon .1 2019 (bij Dediqated zat ik alleen aan de pep) en joh wat had ik dat gevoel gemist moet nu nog lachen als ik eraan terug denk:grin::grin: zeker omdat de rest van die groep ook al een aantal maanden geen Xtc of MDMA hadden gebruikt was het volop genieten. rond een uur of half 3 's snachts met z'n allen in de jaccuzi gegaan met een lekker setje van Supremacy op en het was genieten geblazen!

En bij deze wat vinden jullie eigenlijk het leukste om te doen? kan in elke setting zijn=]

lekker man.
Klik om te vergroten...
Zal wel poes geweest zijn en niet miauw
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Knuffelpanda zei:
Bekijk bijlage 18924
Poesje miauw πŸ˜€
Klik om te vergroten...
Ja toch, mensen zeggen 4-mmc dit dat, maar is 9 van 10 keer lul koek
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#18
GHBismijnietdebaas zei:
Ja toch, mensen zeggen 4-mmc dit dat, maar is 9 van 10 keer lul koek
Klik om te vergroten...
Je bedoelt dat het 3 mmc is ?
I.p.v. 4- mmc
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Knuffelpanda zei:
Je bedoelt dat het 3 mmc is ?
I.p.v. 4- mmc
Klik om te vergroten...
4-mmc is miauw, 3-mmc is poes iid

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."