Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe gevaarlijkheid van ghb?

De gevaarlijkheid van ghb?

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Pilletje97Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi ik heb een vraag, op verschillende websites is te lezen dat ghb erg verslavend is en dat je er out kan van gaan.
Je kan hartritmestoornissen krijgen stikken etc

Ik vraag me af of die klachten kunnen komen als je gewoon ghb normaal gebruikt zonder dat je ''out'' gaat.
Ik gebruik soms ghb en ik kan altijd gewoon 3 ml hebben ik neem nooit te veel of te snel achter elkaar en ik zou dus ook nooit een ''overdosis'' krijgen

Is er dan nog steeds kans op hartritmestoornissen en al die negatieve effecten als je ghb gewoon normaal gebruikt zonder dat je out gaat of te veel te neemt?

Is ghb in die zin dus enigszins veilig?


Of.. heb je wel een kans dat als je één 3ml gebruikt (als je dit gewend bent en vaker hebt gedaan) dat je dan ook bijv opeens een hartstilstand of noem maar op kan krijgen?
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi ghb is relatief veilig bij goed georganiseerd gebruik.
Het gevaar zit in het gebruiken van andere downers icm ghb.
Dus lees je goed in op de site waar wel uitleg is als je het normaal gebruikt en niet out gaat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."