Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis

Overdosis

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LucianomeeuwsenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoeveel milligram van quitiapine en Methylfenidaat moet je in nemen voor dat je een overdosis hebt?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom wil je dat weten? Bel 113 als je zelfmoord gedachten hebt.
PS Als je die toch zou nemen hou je er mogelijk het serotonine syndroom aan over. En deze 2 zijn niet dodelijk. Zoek hulp aub!
Be safe!


Homepage | 113 Zelfmoordpreventie

www.113.nl www.113.nl
L
LucianomeeuwsenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ik denk 12 pillen van methylfenidaat van 10 mg op en 1,5 gram quitiapine, maar ik heb hier spijt van. Ik wilde weten of dit gevaarlijk is, want wil de huisartsenpost niet bellen, dan komen mijn ouders er ook achter namelijk.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Lucianomeeuwsen hoe voel je je vandaag?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lucianomeeuwsen zei:
Ik heb ik denk 12 pillen van methylfenidaat van 10 mg op en 1,5 gram quitiapine, maar ik heb hier spijt van. Ik wilde weten of dit gevaarlijk is, want wil de huisartsenpost niet bellen, dan komen mijn ouders er ook achter namelijk.
Klik om te vergroten...
Sorrry maar met 12 krijg je alleen de bijwerkingen trust me. Die zijn niet fijn. Zoek hulp of praat op kik (app op de telefoon) ik heb een groep daar waar suicidale mensen zijn en elkaar steuenen. PM mij als je een link wilt.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lucianomeeuwsen zei:
Ik heb ik denk 12 pillen van methylfenidaat van 10 mg op en 1,5 gram quitiapine, maar ik heb hier spijt van. Ik wilde weten of dit gevaarlijk is, want wil de huisartsenpost niet bellen, dan komen mijn ouders er ook achter namelijk.
Klik om te vergroten...
Je kunt de huisartsenpost altijd bellen voor advies. Daar hoeven je ouders niet direct achter te komen.

Het lijkt me niet dat je deze hoeveelheid medicatie met goede intenties heb t genomen, dus ik hoop dat je de stap naar hulp kunt zetten. De eerste stap is erover praten, niet alleen anoniem maar ook met mensen om je heen. Het aller aller aller engste kan dan zijn dat je ouders erachter komen, maar waarschijnlijk zijn dat wel ook mensen die je hierin kunnen helpen.

Als ik dingen opnieuw zou mogen doen had ik destijds mijn moeder betrokken. Dat kon ik niet, want wat moest ik dan zeggen? Nu weet ik dat 'het gaat niet' genoeg is, meer woorden zijn niet nodig. Ik zie haar nu die weg met iemand anders bewandelen, en het maakt het voor die ander niet minder moeilijk. Wel minder eenzaam.

IMG_20210908_005734.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."