#1
Rook al jaren ong 1 a 2 gr per dag en probeer nu ongeveer een maand te stoppen. Wel flink geminderd als in 1 of 2 keer in de week en of alleen in de avond.
Ik rook nu veel meer. Wat ik eig heel vies vind. En mis gewoon die beloning aan het einde van de dag. Het roesje voor het slapen gaan. En het roken zelf van wiet of hasj vind ik gewoon super lekker. Maar ik heb al jaren klachten kwa steeds plotseling ziek worden. En eerst was het om de zoveel maanden een periode ontzettend erg en tussen door redelijk te doen. Maar afgelopen 1 a 2 jaar heb ik maar af en toe een goede dag of dagen en ben ik voor de rest steeds ziek zonder duidelijke reden. Ze denken steeds ptss pf paniekaanvallen enz. Bij de hulpverlening. Maar ik ervaar helemaal geen angst. En het gaat ook bijv niet weg als ik dan alsnog ergens heen ga of blijf. Toen vond ik vorige maand dit artikel; https://www.ntvg.nl/artikelen/canna...r-verschijnsel-dwangmatig-warm-baden/volledig
Veel van mijn kennissen die roken waarvan een met soortgelijke klachten als ik. Doen dit allemaal af als bullshit etc. Maar dit lijkt wel precies op de klachten die ik heb. Ik ervaarde zelf al die tijd dat blowen daar juist bij hielp. Ik vind het nu ook extra moeilijk als ik al dagen gestopt ben en ik weeer stront ziek wordt. Ik niks heb om de ellende direct te verlichten. Ik kon ook met een jointje mee voor als ik ziek werd nog dagjes weg etc en dat wil nu ook allemaal niet.
Ik wil tenminste 2 a 4 weken stoppen om in ieder geval te kijken of mij klachten dan weg blijven. En ondanks de dikke motivatie dat dit me mis al die tijd al strontziek maakt en ik mezelf vergiftig denk ik nu steeds weer minderen is ook al heel wat. Verzin ik weer excuses enz. Ugh iemand nog tips?
Of nog beter (niet dat ik iemand die klachten gun) zelf ervaringen hier mee of in je omgeving?
Ik rook nu veel meer. Wat ik eig heel vies vind. En mis gewoon die beloning aan het einde van de dag. Het roesje voor het slapen gaan. En het roken zelf van wiet of hasj vind ik gewoon super lekker. Maar ik heb al jaren klachten kwa steeds plotseling ziek worden. En eerst was het om de zoveel maanden een periode ontzettend erg en tussen door redelijk te doen. Maar afgelopen 1 a 2 jaar heb ik maar af en toe een goede dag of dagen en ben ik voor de rest steeds ziek zonder duidelijke reden. Ze denken steeds ptss pf paniekaanvallen enz. Bij de hulpverlening. Maar ik ervaar helemaal geen angst. En het gaat ook bijv niet weg als ik dan alsnog ergens heen ga of blijf. Toen vond ik vorige maand dit artikel; https://www.ntvg.nl/artikelen/canna...r-verschijnsel-dwangmatig-warm-baden/volledig
Veel van mijn kennissen die roken waarvan een met soortgelijke klachten als ik. Doen dit allemaal af als bullshit etc. Maar dit lijkt wel precies op de klachten die ik heb. Ik ervaarde zelf al die tijd dat blowen daar juist bij hielp. Ik vind het nu ook extra moeilijk als ik al dagen gestopt ben en ik weeer stront ziek wordt. Ik niks heb om de ellende direct te verlichten. Ik kon ook met een jointje mee voor als ik ziek werd nog dagjes weg etc en dat wil nu ook allemaal niet.
Ik wil tenminste 2 a 4 weken stoppen om in ieder geval te kijken of mij klachten dan weg blijven. En ondanks de dikke motivatie dat dit me mis al die tijd al strontziek maakt en ik mezelf vergiftig denk ik nu steeds weer minderen is ook al heel wat. Verzin ik weer excuses enz. Ugh iemand nog tips?
Of nog beter (niet dat ik iemand die klachten gun) zelf ervaringen hier mee of in je omgeving?