Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLange tijd medicijnen, stoppen of niet, en veel zin in xtc

Lange tijd medicijnen, stoppen of niet, en veel zin in xtc

0 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Ik heb een tijd geleden al een topic geplaatst over dat ik vaak xtc dit jaar had gedaan en dat ik weer wilde gebruiken maar dat het te vroeg was om te gebruiken, dat ik meer tijd ertussen moest laten zitten. Ondertussen, een week na me laatste xtc gebruik ben ik benzos voorgeschreven. anti psychotica vond ik geen fijne optie meer. Voor me drugs verleden had ik ook al dingen in me hoofd die niet goed waren, soms veel spanning en gedachten.

Ik ga het kort proberen te houden. Dit jaar in de afkickkliniek ben ik voor een groot deel onderzocht. Maar ik ging eerder weg uit de kliniek dus ze hebben niet alle onderzoeken afgerond. Als ik niet naar de kliniek was geweest had ik nu ook geen hulp gehad bij de ggz en geen medicijnen gehad. Ze gingen eerst nog een test doen , maar het volgende gesprek zeiden ze dat ze geen testen meer gingen doen omdat ze al genoeg weten, en een tijd later zeiden ze juist dat ze wel een diagnose willen stellen, dus dat ik dan van de drugs af moet blijven als ik dat wil doen, als ik een goeie diagnose wil. En ik gebruik tegenwoordig alleen wiet en alcohol ( niet elke dag) en me medicijnen natuurlijk. Dus dan is het raar dat ze eerst zeggen dat ze al genoeg weten en nu opeens willen ze toch een diagnose stellen waarvoor ik helemaal clean moet zijn. Ik weet wel dat ik dit kan , dat ik kan stoppen.

Ik vind het heel moeilijk om dit topic te schrijven omdat ik zoveel wil vertellen. De laatste paar weken ben ik voor het eerst weer naar school geweest , positieve en negatieve eravringen. Ik twijfelde erg of dit wel de juiste opleiding was die ik nu doe.

In 2020 door een filmpje en muziek hebben ik en me vriend ( als ik deze vriend nooit had leren kennen was het nooit gebeurd) heel veel liefde en interesse gekregen voor de 90s en de house en club scene. En vandaag dacht ik er weer heel erg aan en had ik heel veel zin om naar de club te gaan (maar vooral om xtc te gebruiken). Maar eigenlijk als ik nu een goede club wist waar ze oude house , dus vooral 90s house draaien , dan zou ik misschien niet eens behoefte hebben aan xtc.

Ik heb dus veel zin in xtc , vorige week heb ik nog coke gebruikt en dat vond me hart niet zo leuk in combinatie met de medicijnen. Maar als ik deze vriend niet had ontmoet had ik misschien ook nu totaal geen zin gehad in xtc. En als ik die vriend niet had gekend had ik ook nooit echt coke gedaan, in ieder geval niet dat ik het zelf bij een dealer zou kopen.
Ik moet dan gewoon eigenlijk die dingen los laten die te maken hebben met een vriend, maar het is toch ook niet zomaar dat ik xtc wil gebruiken? Het komt door hoe ik me voel, en doordat ik weet hoe de xtc me kan laten voelen. Ik wilde een nieuwe serie gaan kijken, dat zou goed kunnen helpen. Maar er zijn ook veel dingen die ik mis in het leven, zoals een vriendin en ik wil graag een liedje uit brengen, heb wel wat opgenomen maar nooit echt goed opgenomen met een beat erbij. Ik heb wel genoeg gezegd denk ik. Ik wou dat ik die vriend nooit had ontmoet hoewel ik ook wel veel goede ervaringen heb gehad maar ook negatieve, nu weet ik hoe al die drugs me kan laten voelen en dat raak ik nooit meer kwijt. Dus ik moet het misschien ook achter me laten, maar ook alleen maar naar school gaan en werken enzovoort is ook niet alles, er is meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."