Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnus doorgslikt

Snus doorgslikt

3 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
W
WoutsnuifduifLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat zou er gebeuren al slik ik snus in zou de nicotine vijven opgenomen worden of zou het dan stoppen
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je het doorslikt heb je er nul effect van.
Dat moet ik wel nuanceren. Je hebt geen effect zoals je hoopt. De enige effecten die je krijgt is irritatie van je maag en andere organen. Waar je je beslist niet fijn van gaat voelen. Je had al een ander topic maar daar werd niet erg serieus op gereageerd. Dus ik reageer hier even. Heb je al uitgebreid gegoogld?

Een knikker in je bovenlip - Nederlandse Grondwet

www.denederlandsegrondwet.nl www.denederlandsegrondwet.nl

Wat is de reden dat je het wil doorslikken en gebruiken?

Je raakt er net zo goed verslaafd aan en in plaats van longkanker heb je dat risico nu in je mond en keel. De reden dat het bestaat kan je in de link lezen, het was vroeger geliefd of meer noodzaak voor vissers en andere hardwerkende mannen als ze geen tabak konden roken om praktische redenen. Verder is het op echt alle fronten net zo slecht voor je. Zoals ik al schreef. Je loopt net zoveel risico op kanker alleen op andere plekken. Het laat zijn sporen na op je gebit, is verslavend. Het enige voordeel is dat je het niet rookt. Daarbij loop je wel voor aap vind ik met dat onder je bovenlip.

Recreatief heeft het geen waarde. Maar daarom ben ik dus benieuwd waarom je het gebruikt of wil gebruiken.
W
WoutsnuifduifLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vroeg het me gewoon af want ik gebruik snus op school en om te voorkomen dat een docent je pakt dacht ik wat als je het zou doorslikken
L
Lid 103682Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is geen kauwgom wat je doorslikt. Echt niet doen. Je bent dus minderjarig?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."