#1
Hai allen
Ik heb een lading zegels en pellets binnen gekregen alleen twijfel ik door de tijd van het jaar waar ik ze moet bewaren.
Hier binnen lopen de temperaturen op tot wel 40 graden tijdens de zomer.
Ik bewaar ze in het gripzakje in een blikkendoosje die in een stoffen gripzak zit maar zou ik ze dan best in een ladekast (:mijn kleerkast is zowat mijn enige kast hier 🤓)
of toch in de koeling?
Ik heb een lading zegels en pellets binnen gekregen alleen twijfel ik door de tijd van het jaar waar ik ze moet bewaren.
Hier binnen lopen de temperaturen op tot wel 40 graden tijdens de zomer.
Ik bewaar ze in het gripzakje in een blikkendoosje die in een stoffen gripzak zit maar zou ik ze dan best in een ladekast (:mijn kleerkast is zowat mijn enige kast hier 🤓)
of toch in de koeling?