Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverslaafd aan speed door gebruik aan Lomax pillen

verslaafd aan speed door gebruik aan Lomax pillen

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
G
Girl010Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Ik ben een vrouw van 32 en zit al 2 jaar aan speed.

Is begonnen door het gebruik van Lomax pillen, en ik gebruikte 2 a 3 gram per dag en dat 2 jaar lang dag in dag uit.
Het heeft echt invloed op men leven .

Ik was getrouwd en 1 kind.

Verhaal zover
Me man kwam erachter omdat ik ander verdrag vertoonde bijv slapeloosheid/gevoelloos/agressief/geen emoties/etc etc
Ik fuctioneer niet meer zonder.

Mijn man heeft mij de pillen afgepakt en het verteld aan mijn ouders en familie omdat hij het mij moeilijk maakte om te bestellen, en ik ze ging bestellen en daar liet bezorgen.
De situatie was hopeloos en om mij te helpen heeft hij grenzen gesteld en later vertrokken .

Het voelt of hij men grote liefde heeft afgepakt en in de maanden daarnaar kwam het niet meer goed.
Hij heb me willen helpen , maar zo voelt het niet.
Ik hou van hem maar hij heeft mij voor het blok gezet.
Ik ben er nu 3 weken vanaf en besef me steeds meer deze rommel heb mij me hele leven verpest.

Voel me moe en depressief , en voel geen liefde
Voel me doelloos , hadden fijn leven samen maar ben heel boos op hem
Weet iemand hoe lang dit duurt en wat het beste is om te doen

Pas op met Lomax voor je weet ben je verslaafd

Gr treurige vrouw
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen verstand van speed maar herstel is iets wat weken en maanden kan duren.

Het is niet makkelijk. Het leven is ook niet makkelijk. Maar je komt er wel erover heen. Uiteindelijk zal de tijd dat doen. Aan jou om dat vol te houden. En dat zal erg pittig worden.
G
Girl010Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat gevoel bekruipt mij ook.
Ik hou van me man , maar ken het niet verkroppen dat hij het mij heb afgepakt ( en kenbaar heb gemaakt bij men fam)
Daar woon ik nu ook bij in, en letten verschrikkelijk op mij.
Ik zie zelf ook wel dat het zo niet langer meer kan.

Ik moet ervan adv maar ben zo doelloos en depri

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."