#1
Hallo mensen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Ik ben een vrouw van 32 en zit al 2 jaar aan speed.
Is begonnen door het gebruik van Lomax pillen, en ik gebruikte 2 a 3 gram per dag en dat 2 jaar lang dag in dag uit.
Het heeft echt invloed op men leven .
Ik was getrouwd en 1 kind.
Verhaal zover
Me man kwam erachter omdat ik ander verdrag vertoonde bijv slapeloosheid/gevoelloos/agressief/geen emoties/etc etc
Ik fuctioneer niet meer zonder.
Mijn man heeft mij de pillen afgepakt en het verteld aan mijn ouders en familie omdat hij het mij moeilijk maakte om te bestellen, en ik ze ging bestellen en daar liet bezorgen.
De situatie was hopeloos en om mij te helpen heeft hij grenzen gesteld en later vertrokken .
Het voelt of hij men grote liefde heeft afgepakt en in de maanden daarnaar kwam het niet meer goed.
Hij heb me willen helpen , maar zo voelt het niet.
Ik hou van hem maar hij heeft mij voor het blok gezet.
Ik ben er nu 3 weken vanaf en besef me steeds meer deze rommel heb mij me hele leven verpest.
Voel me moe en depressief , en voel geen liefde
Voel me doelloos , hadden fijn leven samen maar ben heel boos op hem
Weet iemand hoe lang dit duurt en wat het beste is om te doen
Pas op met Lomax voor je weet ben je verslaafd
Gr treurige vrouw
Ik ben een vrouw van 32 en zit al 2 jaar aan speed.
Is begonnen door het gebruik van Lomax pillen, en ik gebruikte 2 a 3 gram per dag en dat 2 jaar lang dag in dag uit.
Het heeft echt invloed op men leven .
Ik was getrouwd en 1 kind.
Verhaal zover
Me man kwam erachter omdat ik ander verdrag vertoonde bijv slapeloosheid/gevoelloos/agressief/geen emoties/etc etc
Ik fuctioneer niet meer zonder.
Mijn man heeft mij de pillen afgepakt en het verteld aan mijn ouders en familie omdat hij het mij moeilijk maakte om te bestellen, en ik ze ging bestellen en daar liet bezorgen.
De situatie was hopeloos en om mij te helpen heeft hij grenzen gesteld en later vertrokken .
Het voelt of hij men grote liefde heeft afgepakt en in de maanden daarnaar kwam het niet meer goed.
Hij heb me willen helpen , maar zo voelt het niet.
Ik hou van hem maar hij heeft mij voor het blok gezet.
Ik ben er nu 3 weken vanaf en besef me steeds meer deze rommel heb mij me hele leven verpest.
Voel me moe en depressief , en voel geen liefde
Voel me doelloos , hadden fijn leven samen maar ben heel boos op hem
Weet iemand hoe lang dit duurt en wat het beste is om te doen
Pas op met Lomax voor je weet ben je verslaafd
Gr treurige vrouw