Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNu een keuze maken

Nu een keuze maken

0 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
I
Its.timeLid
01-01-2024, 00:00
#1
.
Ik heb deze openbaring in bed, het voelde nog nooit zo diep. En ik kan het niet van me afschudden.

Het laatste jaar na de ontwenningskliniek probeerde ik in dit sobere leven te leven. Ik haatte het waarschijnlijk meer dan jij Weinstein veracht. Kon geen nul krijgen, samen met andere patiënten die zoveel vermeden. Ik bleef op mijn kamer en deed wat ik verplicht was tot 4 vergaderingen. Jij snapt het gebaar. , geen verbinding met therapeut niets. Blanco, niet productief en tijdverspilling
Dus ik kreeg Kick-out omdat ik achteraf met opzet geloof, urinetest (positief op benzo) uit onverantwoordelijke ongeoorloofde s#%t


Ik ben nu 37 homo. Ik woon in een daklozenopvang. Echt gelukkiger dan wederzijds tijdverspilling. Mijn familie is mijn leven altijd vereerd om ze te introduceren.
We belden ze dagelijks om in te checken. Ondersteuning. Ze hebben me ontelbaar gered. Eerste hulp. Zij zijn de eersten die nooit meer iets van ER horen.

Maar deze hele besparing moet voorbij en achter jullie liggen. Mijn zus is in verwachting, mijn broer gaat een maand op vakantie vriendinnetje. Mijn moeder vertrouwt me nog steeds niet, ze ervaart me erop.

Ik ben 38 in augustus Wat ik heb bereikt: middelbare school en veel seksdrugs en uiteindelijk nergens…. Ik heb zeker aantrekkingskracht en meer liefde en goede tijden om te delen. Spreek meer talen om uit te drukken hoe ik me voel. Frans, Duits, Nederlands en beetje Spaans.

maar zoeken naar verbinding op oude manieren (niet natuurlijk, dat geldt ook voor Junkies).
Ik mis mezelf maakt me blij als ik iemand spreek zoals van 8 jaar geleden…
Nee, opzettelijk nieuw leven inblazen wat we hebben als 11-jarigen 😂… Of bijvoorbeeld iemand met economie of zoiets,
net die vertrouwde (diepe) verbinding wat zo normaal was en nu als het langer duurt dan koetjes en kalfjes.., evolueert het hierin; was geweldig kletsen w u, je aanwezigheid is duidelijk langer, wil me of bied me aan. Ik zou zeker ook nee zeggen ... De echte spiegel; ze kent de persoon met wie ze een gesprek voert niet. DUS:

Hoe herontdek je je elf zonder terug te vallen op (4 minuten) innemen. Toegankelijk (sla familie voorlopig over).
Geloof me. Ik ben sociaal, maar moet leren luisteren (ik heb het eenmaal gehoord) Omdat ik tijdens een gesprek betrokken ben en vaak nieuwsgierig ben naar de persoon met wie ik in gesprek ben.

Gooi elk advies dat je hebt, want nog steeds vrijgezel en hongerig om je te mengen:wink:

Berg 👨🏽‍💻

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."