#1
Wie heeft er zin om te kletsenn ?
Er zijn hier verschillende topics voor, even de zoekfunctie gebruiken. Ook met een praatkick is het niet de bedoeling aan de lopende band topics te openen.Wie heeft er zin om te kletsenn ?
Okey mijn excuses ik zal hier voortaan op lettenEr zijn hier verschillende topics voor, even de zoekfunctie gebruiken. Ook met een praatkick is het niet de bedoeling aan de lopende band topics te openen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."