Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLage hartslag 3MMC

Lage hartslag 3MMC

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
Bubba GumpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hee! Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken zolang je hartslag niet onder de 50bpm komt. Hoe vaak gebruik je het en hoe? (Nassaal, pluggen etc.) Misschien heb je een resistentie opgebouwd waardoor het minder werkt. Heb je nog iets anders erbin gebruikt?
D
Dax PietersLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi. Ik heb vandaag thuis 3MMC gebruikt. De eerste paar uurtjes ging het zoals gewoonlijk: hoge hartslag, veel zweten en een goed gevoel. Ik nam elke 30-45min een normaal nakkie bij. Nu na enkele uren voel ik me juist moe en is mijn hartslag teruggezakt naar wat voor mij rusttoestand is (50-60 bpm). Ook na opnieuw bijnemen gaat mijn hartslag en energielevel eerder naar beneden dan omhoog.
Hebben mensen hier ervaring mee? Is dit gevaarlijk? Ik heb verder helemaal nergens last van
D
Dax PietersLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bubba Gump zei:
Hee! Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken zolang je hartslag niet onder de 50bpm komt. Hoe vaak gebruik je het en hoe? (Nassaal, pluggen etc.) Misschien heb je een resistentie opgebouwd waardoor het minder werkt. Heb je nog iets anders erbin gebruikt?
Klik om te vergroten...
Hi bedankt voor je reactie. Ik gebruik het 1x per week, sinds een maand of 2 nu denk ik. Ik neem het nasaal. Ik vond het raar omdat ik de eerste paar uurtjes heel hard ga, en daarna dus ineens afzwakte naar moe en 60bpm ondanks dat ik nog bij had genomen. Na nog een goeie punt bijnemen zat ik een half uurtje later op 52bpm zoiets en wat zwaar ademen en tintelingen. Voor mijn doen helemaal niet zo veel genomen. Ik las dat bradycardie een bijwerking kan zijn voor sommige mensen, misschien is dat het. Als het maar niks ernstigs is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."