#1
Interessant!
Wat mij opviel afgelopen Defqon op de zondag is dat de Q-dance branding en het geluidje op het einde ineens ontbraken bij 'The Closing Ritual'... Het lijkt alsof Q-Dance zelf wilt verdwijnen en de feesten het merk wilt maken?
Wat mij opviel afgelopen Defqon op de zondag is dat de Q-dance branding en het geluidje op het einde ineens ontbraken bij 'The Closing Ritual'... Het lijkt alsof Q-Dance zelf wilt verdwijnen en de feesten het merk wilt maken?