Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazepam

Bromazepam

2 antwoorden
394 weergaven
18-5-2026
p
poetjinieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal, ik had even een vraag over bromazepam, welke dosis geeft een euforisch gevoel iemand hier ervaring mee!

Hoor het graag. Gr Poetjinie
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb geen ervaring met specifiek bromazepam dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.

Wel vraag ik me af wat je hier precies verstaat onder ‘euforisch’. Het effect van benzodiazepines zou ik over het algemeen niet beschrijven als typisch euforisch. Wellicht kan het zo ervaren worden door mensen met sterke angstklachten (als angst wegvalt, zou de ontstane rust de suggestie van een soort euforie kunnen wekken).

Benzo’s geven wel een ontspannen toestand. Minder prikkels komen de hersenen binnen. Ze kunnen ook een bepaalde ontremming geven. Is dit waar je op doelt? Daar is denk ik lastig een indicatie voor te geven qua dosering, omdat dit erg persoonlijk is.

Mijn eigen ervaring is ook dat als een benzo al kinda recreatief valt (modus: wakker maar ontspannen, chill, mild-prettig ontremd), dit vaak van korte duur is omdat de sederende eigenschappen dominant(er) worden. Met andere woorden, grote kans dat je al snel suf, ongecoördineerd, vergeetachtig en slaperig wordt.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet je zeker dat je bronmazepam bedoeld, en niet bromazolam?

Ik kan in ieder geval uit genoeg ervaring spreken dat het totaal geen euforie brengt.

Bromazolam is puur sederend, binnen 3 kwartier lig je te tukken en wordt ineens in de ochtend wakker en weet vrijwel niks meer😂, dan heb ik het over de groene 3mg.

Als je opzoek bent naar euforie, moet je niet bij benzodiazepines zijn. Dit zijn angstremmers, inslapers of doorslapers

Van wat ik weet, was Etizolam de enige met een golf euforie, maar die is uitgestorven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."